Saat: <$11:54div>
<$
eeey cidi yalan dünyaaa :)))
div>
<$sponge boböyledi | Permalink |

Saat: <$14:05div>
<$
"ayağının sesi gelse de sevgili sen hiç gelmesen"

duyunca çok arabeks gelebilir size ama ben sevdim

...

selamlar buarada uzun zamandır virane gibi sitemiz
inşallah bundan sonra gelen giden çok olur.
div>
<$sponge boböyledi | Permalink |

Saat: <$02:03div>
<$
hayırdır inşaallah..ben nete girdim bir de utanmadan buraya yazı yazıyorum..töbe tanrıma:) eh biliyorsunuz giremiyorum nete, aslında girmiyorum..sıkılıyorum..okul bitti derken bir de iş yerinden sunum hazırlamam için mail aldım, üff ya işte bile ödev veriyorlar:) neysem işte sahura kadar bununla uğraşayım derken siteye hiç bir şey yazılmadığını gördüm.. ben yazmıyorum diye diğerleri de mi yazmıyor ne:P aslında hep bu tasarımdan, ilk günden beri hiç beğenmedim güya ben seçtim ama bir türlü de değiştiremedim.. şimdi ben yine saçmalıyorum da neden yazıyorum da bilmiyorum.. haftasonunu ":" ile geçireyim derken, kendileri playstation turnuvasında başı çekiyor şu an:( aslında kafama şu takıldı neden kızlar kendilerine bir soru sorulduğunda -tabi manitası tarafından- hiç gerçek cevabı vermezler de, tam tersini söylerler hı? bir de bir de şu erkekler her şeyi hisseder mi he? tam ben onu çekiştirirken bir de yanıma gelip, napıyon demez mi, hadi dedi; yazdıklarımdan hiç birini üstüne alınmadı bir de.. neyse işte... ben ve ironilerim işte, hiç değişmez ki.. tıpkı sahuru beklerken beck's bardağından su içmem gibi bir şey işte..
eyvallah...
div>
<$charlie brownöyledi | Permalink |

Saat: <$11:30div>
<$

"Unutmak için hatırlıyoruz her defasında hayatı. Sen!.. Karanlıkta yüzüme çarpan türkü!.. Mağrip uzağı bir bakış kondurmuş kaygan sevdalarına hazan. Özüne ev sahipliği yapan mahcup yüreğim sorar sana: Sükuttan gayrı ne paklar beni? Tüm ilk sözleri sen al; ol gibi, oku gibi, aşk gibi... Son sözü ben örterim üzerime; öl gibi..."
div>
<$sponge boböyledi | Permalink |

Saat: <$12:20div>
<$
Bir temizlik mevzusu bu kadar mı yorucu olur ?o taşınıyor şu eczanesini taşıyor belki bizim de işyerimiz taşınacak derken taşınma sırası “ailecek taşınmaya”= evcek taşınmaya geldi işte. Tamam İnsan hevesleniyor ya... yeni bir ev ne bilim koltukları şuraya, masayı buraya hayır anne onu atacağız yerimiz yok ile başlayan tartışmalara ve heyyyt ben attırmam hiçbişeyimi diyen bir anneye ... ne bilim hevesleniyosun işte. bir de aa ne güzel herşey temizcecik yeni bir eve gidiyosunuz diyolarda bizde hevesleniyoruz amma velakin işin baya bi külfeti varmış (hem de nasıl). Kapı pencere yerler ee bu inşaattan çıkmış bir apartman canım. öyle eşya yok diye de temizliği kolay diyenler gelin görün halimizi. Elimiz kolumuz kalkmaz oldu üzerimizden tır değil tırlar trenler v.s.geçmiş sanki. Ya tamam evde de yapıyoduk bu işleri;) ama bu başka... aklıma şey geldi kareteci çocuk diye dizi sinema vardı yani 3 adet çekildi bu filmden. Eski bir film.2 kelime... Çocuk dayak yiyor falan sonra japon bi dede çıkıyor kısa boylu, çekik gözlü diye dalga geçiyorlar pis ırkçılar... adam yaşlı ama bütün adamları dövüyor ee güç bilekte değil burda (eliylen kafayı gösterirken ki sahne). Aa hayrandım bir el sallayıp bir de bacak, adamları yere seren tiplere (cüneyt arkın dışında; o uçuruyor adamları alanı farklı ). Eski japon filmleri seyrederdim bir ara. Adamın tek kolu kopardı adam diğer koluyla devam ederdi dövüşmeye öff ne günlerdi. Neyse konuyu dağıtmayayım. Danyılsan bu japon amcadan karateyi öğretmesini istiyor. Ben ilerde iyi bir karateci olmak istiyorum da diyor. Tabi bi yandan da sevdiği kıza da rezil olmak var. Bu işi öğrenip (çocukları dövmesi) kendini koruması lazımdı evet... neyse bay miyagi ilk olarak neyi öğretiyor bilin: şudur cilala parlat hadisesi. Çocuğu araba galerisine götürüp hepsini temizleyip cilalıyacaksın diyor. Çocuk şaşırıyor ama yapıyor. Sağ elle cilala sol elle parlat. Neyse çocuk anlamıyor falan filmin sonunda jeton düşüyor tabi daha küçük bir çocuk öyle bir ara adam onu kullandı sanıyor ama bu hareketler sayesinde kendine gelebilecek hareketlere karşı koruma tekniğini farkında olmadan benimsemiş de oluyor. Off be zekaya bak işte. Bizimle alakası şu; biz bunun anteramanını oo o kadar çok yaptık ki. Bi bay miyagi olsa bizi takdir ederdi ve bi musabaka olsa (öff bütün adamları fırlatırdık) yani bütün hareketleri engelleyebilirdik özetle nerde kıymetimizi bilenler? Neyse çok yorulduk ya! Bu kadar.
div>
<$bugs bunnyöyledi | Permalink |

Saat: <$08:33div>
<$

çocuktuk... sonra neden büyümek istedik?
div>
<$bugs bunnyöyledi | Permalink |

Saat: <$13:32div>
<$

Dün yüreğime bulutlanan çöreklenen tüm hüznü salmaya yada geride bırakılan bir “ben” için uzaktan şöyle bir bakmaya belki el sallamaya belki acımaya en müsait zaman dilimiydi; vapurdaki dakikalarım... Deniz havası bana yarıyordu. Şöyle ki; Hava kararmıştı, millet daha yeni çıkıyordu gezmelere...Eminönü üsküdar hattı tercihimdir her zaman... belki Kadıköy bazıları için vazgeçilmez olabilir ya ben nerdeyse 2 aydır uğramadım oraya....öyle de aramıyorum gideyim diye. Sırf üsküdara denizden yanaşmak ve bu arada seyretmek için 20 dk boşuna bekledim vapur saatini. Beklerken 2 küçüğün konuşmadan yaptıkları muhabbeti izlemekten kendimi alamadım. Biri türk diğeri ise arap. Tabi onlarda dil farklılığı yok. Bebekçe ortak dil. Bıcır bıcır oynuyorlardı. Bir tek onlar gülümsetebildiler o halimde. vapur yanaştığında hızlı adımlarla ön safa geçerek vapurun balkonunda yer kapabildim.Yanımda bir çift turist...sonraları konuşmaları can sıkıcı bir melodiye dönüşmeye başlamıştı. Aslında Sessizliği tercih ederdim. Ama beni fanusumdan çıkaracak bir durumları da yoktu Yanlarında ufacık kalmıştım maşallah onlar iri, boylu poslu oluyorlardı da zaten büzülmüşüm, dalmışım gitmişim tükenecek gibiyim.
Aklıma bir arkadaşın hatırlattığı şu söz geldi. Kime ait olduğunu unuttum ve yanlış yazdıysam özür diliyorum, hatırladığım kadarıyla “Ney sesi ne hislendirir ne de içlendirir, ney sadece hiçlendirir” di. Evet bir de ney sesi olsaydı benden bir hatıra bile kalmazdı geriye ama hiçliğin sesi kadar görüntüsü de olabilir.
(Sesli) Düşündüm de (burayı herkes anlamasa da olur)
“sensiz bu şehrin tadı yok
göçmen kuşları bekliyeceğim.” eyvallah
div>
<$bugs bunnyöyledi | Permalink |